"A Tik-Tok-on csak tizenéves gyerekek táncolnak tátogva." -mondják sokan. De hogy mit is keresnek ezen a platformon értékesítők? Ráadásul olyan szakemberek akik ingatlanokkal foglalkoznak?
Amikor elsőször meghallottam, hogy miért nem csinálom én is a Tik-Tok-ot, a hideg rázott még a gondolatától is. Én is azt hittem, hogy ott csak a "hülyéskedés" megy. Aztán elkezdtem gondolkodni picit...
A videóknak nagy szerepe van az ingatlanértékesítésben, hiszen
fontos része van a bizalom növelésében. Egy videó kevésbé manipulálható mint egy fotó, valamint a jó videó a nézőnek, potenciális vásárlónak élményt ad, hangulatot közvetít, az eladónak pedig örök emlék lesz a tulajdonáról.
Azt mondják, ha belépünk egy házba, az első 30 másodpercben eldől, tetszik-e nekünk vagy sem.
Ha egy hangulat videó már megfog minket már azelőtt, hogy láttuk volna, sokkal jobban várjuk az első találkozást mintha csak képeken ismertük volna meg.
A Tik-Tok felülete pedig erre tökéletesen alkalmas.
A célom nem az az oda feltöltött videókkal, hogy minden centiméterét bemutassam az ingatlanoknak, hanem hogy egy első érzés hangulat videón keresztül tudják átadni. Így már azelőtt bele lehet szeretni a lakásba mielőtt élőben láttuk volna.
De nem csak ezekre tökéletes. Rövid, 10-15 másodperces anyagokat is fel tudok tölteni edukatív jelleggel.
Így ha valakit érdekel az ingatlanpiac, de nem szeretne órákat bogarászni a különböző portálokon hasznos információkat keresgetve, akkor elég ha felnéz az oldalamra.
Itt már a fiatalabb korosztályt is könnyen meg tudok célozni, akik lehet, hogy nem most, az elkövetkezendő 1-2 évben fognak ingatlant vásárolni, hanem 5-10 év múlva. Én pedig hosszútávra tervezek, így van időm kellő bizalmat kialakítani, remélve, hogy engem fognak választani majd amikor aktuális lesz a vásárlásuk.
Comments